Post by muslesslegbyhel on Mar 7, 2022 14:40:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Charge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Charge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange ressource ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Charge 2022 version ▞▞▞
Jeg ville give en 1☆ men bundet vurderinger, kan ikke installere, hvilket gør, at jeg afinstallerer næsten alle mine spil og kunne ikke spille, folk siger, at der er et par af tårnene som i tilføjelserne, jeg kan virkelig godt lide dem...Jeg gav en 2☆ Fordi udvikleren skal for det meste skrive feedback til andre mennesker og kan ikke opdatere, for det meste et fupspil (Beklager dev)Men annoncen nu...Når annoncepersonen spiller, opfører han sig som om han er dum(måtte påpege)-Ret alt det her virker som et godt spil, men du gør det værre
Fedt spil
Snup penge, betal for at vinde. Gentagende og kedeligt. forbindelsesproblemer,
Jeg kan godt lide spillet, det er fantastisk og underholdende, men jeg har et problem, spillet vil ikke indlæses, medmindre jeg er forbundet til WiFi, hvilket ikke skete, før jeg ikke har ændret indstillinger eller noget...
Spillede det ikke engang, jeg giver dette en 1 stjerne på grund af falsk reklame. Annoncevideo er intet som spillet.
Heroes Charge Ролевые sbwd
Sjovt spil, god måde at fordrive tiden på. Men læg ikke dine penge på det, det er meget fejlagtigt, og deres kundeservice stinker.
Heroes Charge Szerepjátékok xpiu
Frygtelig optimeret - Note20 Ultra og dette spil går ned eller låser konstant. Spillet kan være sjovt, men ikke når du bruger mere tid på at genstarte spillet end på at spille det.
Lv $:&, h mmm mm Un m
Dette spil har brug for et opdateret spil, der kun fungerer på wifi-netværk og ikke på mobildatanetværk
Jeg har spillet dette spil i over 5 år, og det er nået til det punkt, at det er et stort digitalt kasseapparat, hvis du vil konkurrere, det er meget trist, det er ikke for ældre mennesker, det er bestemt for de unge efter al denne tid Jeg vil endelig afinstallere det, det har mistet mig fuldstændigt.
det er ok, jeg ville dog ønske, at der var mere af tårn-minispillet.
Godt spil, jeg troede, det ville være nøjagtigt som annoncerne, men det er ikke så 4 stjerner, da dele af det er ligesom annoncen
Godt spil, mulighed for at spille flere timer samme dag..
Left-Right : The Mansion פאזל xlm
Sjovt time killer spil, men svært at få niveau op og pvp er ikke let
Godt
Lol, min kommentar er væk. Dette spil ligner DOT ARENA, det er bare blandet puslespil, men det er stadig en dot arena-strategi. Men jeg gik i stå den sidste fase af kapitel 1.Ret det hurtigst muligt, hvis du ville tjene $$
okay
Mangler i en guild, kom og Vær en del af den danske guild vikingetid
Spillet fryser og halter meget Spillet har sparket spillere ud til venstre og højre tabte penge til spillet, fordi det ikke vil oprette forbindelse
Glitrende spil lige ind i spillet. Har styrtet et par gange og frøs.
Godt men dårligt
Dette spil er fantastisk, jeg har brugt så mange penge. Du vil ikke være i stand til at hjælpe den, bare give efter og spille
Hendes scene Mai Loading ing ing og loadingggggggggg bas or update ooo jatna khalna nahi hai otna ya loading update dakna parta hai
Den eneste, der virkelig har haft min interesse for smartphone
Generelt begynder gode spilskin at presse mere for at betale for at vinde
Efter din seneste opdatering kan jeg ikke spille. Den har et forbindelsesproblem, derfor går den ned.
Spillet starter ikke bare ved indlæsningsskærmen
Er der nogen, der oplever Heroes Charge, der sidder fast i indlæsningsskærmen. Jeg prøvede at afinstallere spillet og geninstallere igen. Men virkede det ikke?
På trods af et par nye elementer, føles dette meget lig flere andre spil, jeg allerede har opgivet. OG annoncen, jeg fulgte, var et meget anderledes spil - BAIT & SWITCH
Selvom det er sjovt at spille i starten, er spillet blevet mere og mere lønnet at spille.
Heroes Charge Παιχνίδια ρόλων ciid
Heroes Charge የሚና ጨዋታዎች pnhr
Sjovt...tidsdræbende spil
godt
Det plejede at være et fantastisk spil, indtil ucool blev pengesulten, de spolerede virkelig dette spil sammen. Jeg har spillet i 51/2 år, frustrerede mig klar til at stoppe
Absolut skrald UI. Det var næsten som en førstegangskoder, der fandt ud af, hvordan man sætter ethvert aktiv i én app. Gør dig selv en tjeneste, gå videre og spild ikke din tid.
Jeg spillede det og kan ikke forstå, hvad det ved, at det bliver ved med at spille af sig selv, og det er ikke som annoncerne
Bliver ved med at sparke mig af
Ville være 4 eller 5 stjerner, bortset fra at det fryser hele tiden, og du skal genstarte konstant